Tervünk célja az AsiaCenter megkopott építészeti arculatának felfrissítése, ezen keresztül pedig a vásárlói réteg szélesítése, új bérlők és vásárlók megnyerése. A bevásárlóközpont új arculatából származó és ázsiához szorosan kötődő, grafikailag egyértelműen beazonosítható origami motívum és az ehhez rendelt színpárok a teljes tervezett átalakítást áthatják. Minden építményt, burkolatot, mobíliát és dekorációt ennek a szellemében terveztünk meg. Célunk volt a belső átalakulást kivetíteni a külsőre is, olyan koncentrált de látványos épített elemekkel, amik a bevásárlóközpont megújulásának jól megjegyezhető szimbólumaivá válnak. Tervünk a Szentmihályi úti totemtől a mall terület bútorozásáig sokféle léptéket ölel fel, de az azonos szerkesztésnek köszönhetően az új arculat a főúttól az üzletekig tartó, teljességében megélhető, folyamatos történetté áll össze.